Kao agencija garantujemo svim našim partnerima sigurnu saradnju i lojalno partnerstvo! Prednosti saradnje sa nama su sledeće:
MI MOŽEMO IZDATI CRNOGORSKU VIZU ZA KINESKE DRŽAVLJANE
Možemo Vam obezbijediti:
PROCEDURA ZA IZDAVANJE VIZE ZA CRNU GORU KINESKIM PUTNICIMA je lako za nas. Sve što trebate da nam pošaljete je:
Potrebno je najmanje 3 dana prije dolaska poslati navedene informacije kako bi se viza mogla izdati. Nakon što nam se te informacije pošalju, agencija šalje pozivno pismo koje posjetilac treba da odštampa i prikaže na graničnom prelazu policiji pri ulasku i izlasku iz države.
Prije izdavanja viza, u skladu sa crnogorskim zakonom, agencija mora unaprijed rezervirati smještaj za grupu. U grupi mora biti najmanje dva putnika kako bismo mogli poslati pozivno pismo. Takođe imamo veoma dobru saradnju sa crnogorskom vladom, tako da se bavimo i zahtjevima vezanim za izdavanje vize za Crnu Goru za poslovna putovanja.
Montenegro Tourist Service DMC može ponuditi različite vrste usluga za kineske turiste na Balkanu kao što su:
Sve navedene aktivnosti naša agencija može organizovati u mnogim drugim zemljama, kroz našu saradnju sa partnerima iz mnogih drugih zemalja. Možemo organizovati AKTIVNOSTI ZA FIT PUTOVANJA U SRBIJI, kao i AKTIVNOSTI ZA GRUPNA PUTOVANJA U SRBIJI. Ponosni smo na našu mogućnost da organizujemo sve vrste TAILOR MADE PUTOVANJA U SRBIJI.
Organizujemo i razne PROGRAME ZA FIT TRAVELERS U HRAVATSKU kao i PROGRAME ZA GRUPNA PUTOVANJA. Naša ponuda je ogromna i raznolika.
Kineski turisti imaju veliko interesovanje za Crnu Goru, koja je mala mediteranska zemlja, locirana na Balkanskom poluostrvu u srcu Evrope! OvdJe će posjetioci pronaći norveške fjordove, švajcarske planine i šume kao i mediteranske gradove. Više od 50% zemlje je na nadmorskoj visini iznad 1.000 metara! U Crnoj Gori ima 40 jezera, 80% teritorije je pod šumom, prirodnim pašnjacima i livadama. Ovdje, na samo 0,14% teritorije Evrope, postoji 2833 biljnih vrsta, što čini skoro četvrtinu evropske flore. Oko 15% teritorije Crne Gore je zaštićeno zakonom.
Crna Gora je možda mala teritorijalno, ali je je velika u nekim drugim stvarima kao što su:
Imajući sve to u vidu, može se reći da je Crna Gora destinacija koja je sve više popularna među Kinezima koji, kako smo rekli, sve više dolaze u Europu. Iako Crna Gora ima toliko toga da ponudi kineskim turistima, mora se naglasiti da je ona jedna od najbezbjednijih turističkih destinacija. Nema pljački iako je to pitanje s kojim se danas suočavaju mnoge najpopularnije svjetske destinacije. Najveća briga kada putuju u Evropu kineskim turistima bila je krađa. U nekim popularnim turističkim zemljama kineski turisti su postali glavne žrtve. Evropske zemlje moraju ojačati zaštitu prema kineskim putnicima.
Posle Azije, Evropa je drugo najveće odredište za kineske turiste. Kineski turisti su zajedno najveći potrošači na međunarodnom turističkom tržištu. Prošle godine su potrošili 258 milijardi dolara, prema podacima Svjetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija. Dvije trećine Kineza očekuje da će povećati svoj putni budžet u narednih 12 mjeseci. Danas u prosjeku troše oko 300 eura dnevno u top destinacijama kao što su Francuska, Njemačka i Italija. Francuska je prva evropska destinacija koja prima 24,6% kineskih turista, a slijede je Njemačka (15,6%), Švajcarska (9,2%) i Španija (8,7%). 80% kineskih turista dolazi u slobodno vrijeme, 20% za poslovna putovanja i uglavnom putuju u grupama da bi otkrili Evropu (3-4 zemlje po boravku), dok individualna putovanja i fit putnici imaju tendenciju da se povećavaju. Najveći deo budžeta koji kineski turisti potroše izdvaja se za kupovinu (37%), smještaj (18%), ugostiteljstvo (18%) i transport dugih linija (17%).
Većina kineskih putnika koji putuju u Evropu je mlada i urbana (54% njih je između 26 i 35 godina). Ono što je veoma važno je znati da su kineski turisti ultra-povezani. Kina ima ukupno 688 miliona korisnika Interneta, od kojih je 600 miliona na mobilnom! To znači da je 90% korisnika Interneta, odnosno 40% populacije … Kada govorimo o digitalizaciji kineskog putnika, treba znati da je u šest godina WeChat aplikacija za pametne telefone, koja je bila samo instant poruka za smart telefon, postao digitalni gigant sa bazom aktivnih 900 miliona Kineza. Zahvaljujući ovoj aplikaciji, Kina se okrenula mobilnom plaćanju. WeChat je upravo stigao u Evropu i predstavlja božanski dar za turističke stručnjake, jer mobilno oglašavanje predstavlja važan vektor koji povećava vidljivost i privlači ove prestižne kineske turiste.
Što se tiče načina putovanja, paket ture su i dalje veoma popularne, ali se povećava i broj kineskih turista koji samostalno putuju u Evropu. Podaci prikupljeni od rezervacija putovanja koje je generisao CTRIP Web stranica i Huayuan International Travel pokazuju da je 67% bilo paket aranžmana. To je uglavnom bilo zbog jezičkih barijera, razlika u vizama i kulturi. Personalizovani proizvodi u turizmu, kao što su samostalna putovanja i prilagođena putovanja, činili su 33%, a proporcija je nastavila da raste.
Potražnja za evropskim prilagođenim putnim rezervacijama putem putnih platformi povećala se za 127%.
Kineski turisti su se uputili ka Francuskoj, Njemačkoj i Italiji. Svjetsko prvenstvo u fudbalu organizovano 2018. godine je donijelo popularnost Rusiji i Hrvatskoj.
Najtraženije evropske destinacije u prvoj polovini 2018. godine bile su: Francuska, Njemačka, Italija, Španija, a zahvaljujući Svjetskom prvenstvu u fudbalu u Rusiji, hrvatski fudbaleri doveli su u region Balkana mnogo kineskih turista. Hrvatska je postala najpopularnija turistička destinacija za kineske putnike 2018. godine. Podaci pokazuju da je putovanja u Hrvatsku u prvoj polovini godine bilo 2,5 puta više u odnosu na prethodnu godinu. Zanimljivo je da je oko 60% kineskih posjetilaca u Hrvatskoj bilo žena. Ovo je bila odlična prilika za razvoj novih turističkih proizvoda i prilagođenih tura, ne samo u Hrvatskoj, već I u susjednim zemljama. Više Kineza sada posećuje Srbiju i BiH zahvaljujući bezviznoj politici.
Montenegro Tourist Service vaš pouzdan partner već 15+ godina.